• Wizyta w bibliotece

            Uczniowie klasy pierwszej zwiedzili dział dziecięcy Biblioteki Publicznej w Dębnie, zapoznały się z księgozbiorem i jego ustawieniem na półkach. Pani Ewelina pokazała uczniom wiele fantastycznych książek małych i dużych, książek z lupami złotymi literami i tych, które spodobały się uczniom najbardziej,czyli trójwymiarowych. Okazało się, że w bibliotece każdy może znaleźć coś dla siebie. Uczniowie byli oczarowani informacjami, które przekazała im pani bibliotekarka. Na koniec sami mogli wypożyczyć książki, choć wybór nie był łatwy , jednak każdy znalazł coś dla siebie. Na pożegnanie otrzymali kolorowe zakładki do książek, by w ten sposób zapoczątkować czytelniczą przygodę. Mam nadzieję, że wizyta ta zachęciła dzieci do częstego odwiedzania biblioteki, gdyż od najmłodszych lat należy sięgać po książki, poszerzając w ten sposób swoją wiedzę i wyobraźnię.

          • Pierwszoklasiści rozpoznają liście

            Uczniowie klas pierwszej to odważni poszukiwacze przygód. Uwielbiają trudne zadania. Tym razem musieli znaleźć w okolicy szkoły aż 6 gatunków drzew, zadanie ułatwiła im aplikacja Lasów Państwowych Czyj to liść? Umożliwia oznaczenie ponad 20 gatunków drzew poprzez odpowiedzi na proste pytania i daje szansę na kolekcjonowanie własnego e-zielnika w postaci fotografii.

          • Code Week w klasach I-III

            W klasach I-III. Code week był pełen emocji. Uczniowie klasy I poznali GeniBta i urządzili z nim wyścigi. Musieli również dojechać do wyznaczonego celu, więc szacowali. Uczniowie klasy II tworzyli skrzyżowania, po których jeździły ozoboty, pamiętając o zasadach ruchu drogowego. Uczniowie wykorzystali kody szybkości i zatrzymania. Uczniowie klasy III programowali trasy Ganibota Lekcje zrealizowano na podstawie scenariuszy zajęć Ogólnopolskiego Programu Uczymy Dzieci Programować.

        • Code Week w klasie IV
          • Code Week w klasie IV

            Jak każdego roku uczniowie naszej szkoły uczestniczyli w EU Code Week, czyli Europejskim Tygodniu Kodowania, to oddolna inicjatywa promująca programowanie i umiejętności cyfrowe wśród uczestników w ciekawy i interesujący sposób. Klasa IV zrealizowała wyjątkowy projekt Na pomoc! Wykorzystała do tego sprzęt pozyskany w ramach programu Laboratoria Przyszłości Zestawy klocków SPIKE™ Prime. Stworzyli model, w którym wykorzystali czujnik kolorów do wykrywania kolorów przedmiotów i reagowania na nie. Czujnik kolorów wykrywał różne odcienie kolorów. Uczniowie spersonalizowali swoje modele poprzez dodanie do nich klocków i innych elementów, które znajdowały się w klasie. Lekcja miała na celu nie tylko naukę programowania, ale również zainteresowanie pracą zawodową w następujących dziedzinach: budownictwo, architektura , biznes, finanse, inżynieria i produkcja.

          • Code Week w klasie V

            Jak każdego roku uczniowie naszej szkoły uczestniczyli w EU Code Week, czyli Europejskim Tygodniu Kodowania, to oddolna inicjatywa promująca programowanie i umiejętności cyfrowe wśród uczestników w ciekawy i interesujący sposób. Uczniowie klasy V poznali aplikacje ozoblockly i korzystając z bloków w aplikacji:nawigacja po linii, pętle, efekty świetlne i logika zaprogramowali Ozobota w labiryncie tak, aby unikał wchodzenia na czerwone skrzyżowania. Doskonalili umiejętność programowania algorytmu.

        • EU Code Week w klasie VI
          • EU Code Week w klasie VI

            Jak każdego roku uczniowie naszej szkoły uczestniczyli w EU Code Week, czyli Europejskim Tygodniu Kodowania, to oddolna inicjatywa promująca programowanie i umiejętności cyfrowe wśród uczestników w ciekawy i interesujący sposób. Uczniowie klasy VI poznali kluczowe elementy udanej współpracy. W której ważne okazało się określenie i uzgodnienie wspólnego celu, jasne określenie ról członków zespołu i niełatwe przyznawanie się do błędów wszystkie te elementy razem pozwoliły na wspólne tworzenie. I tak powstał projekt Bramka! Gol! oparty na sprzęcie uzyskanym z programu Laboratoria Przyszłości, czyli zestawu LEGO® Education SPIKE™ Prime. Podczas zajęć uczniowie sporządzili wykres ilustrujący bezpośredni związek między poziomem mocy bloku programistycznego oraz odległością przebytą przez krążek u zebrali dane o liczbie strzałów, liczbie strzałów na bramkę, liczbie bramek i liczbie udanych poda

          • Code Week w klasie VII

            Jak każdego roku uczniowie naszej szkoły uczestniczyli w EU Code Week, czyli Europejskim Tygodniu Kodowania, to oddolna inicjatywa promująca programowanie i umiejętności cyfrowe wśród uczestników w ciekawy i interesujący sposób. Uczniowie klasy VII tygodniu kodowania rozwiązywali j zagadki w grze Minecraft Hour of Code: Escape Estate. Używali kodowania i myślenia komutacyjnego, aby odblokowywać sekrety, otwierać zapadnie i odkrywać ukryte wskazówki. Dzięki kodowaniu w blokach lub w Pythonie Godzina na platformie code.org.

        • Code Week klasa VIII
          • Code Week klasa VIII

            Jak każdego roku uczniowie naszej szkoły uczestniczyli w EU Code Week, czyli Europejskim Tygodniu Kodowania, to oddolna inicjatywa promująca programowanie i umiejętności cyfrowe wśród uczestników w ciekawy i interesujący sposób. Uczniowie klasy VII wykorzystali algorytmy liniowe i ich warunki do programowanie robota tak, aby wykonał sekwencje ruchów. Podczas zajęć został wykorzystany sprzęt zakupiony w ramach programu Aktywna Tablica.

          • DZIEŃ DYNI I HALLOWEEN

            Samorząd Uczniowski przeprowadził imprezę Dzień Dyni i Halloween, podczas której wyłonili zwycięzców za najpiękniejszą dynię i strój. W tym roku przebrało się 60 uczniów i 27 przyniosło ozdobione dynie z ciekawymi wzorami. Wybór był trudny, dlatego jury zdecydowało się na trzech finalistów i trzy wyróżnienia. Pierwsze miejsce zdobyła dynia Wojtka K. z klasy I, zaś za strój w klasach 0-3 Maciek A. z klasy 1, a w klasach 4-8 Damian Ż. z klasy 8.

          • Targi Pracy i Edukacji

            26 października uczniowie klasy 7 i 8 mieli okazję wziąć udział w Targach Pracy i Edukacji organizowanych przez Młodzieżowy Ośrodek Kultury w Dębnie. Celem zorganizowanych Targów było rozszerzenie wiedzy młodych ludzi na temat planowania swojej ścieżki edukacyjnej i kariery zawodowej oraz stworzenie możliwości bezpośredniego kontaktu osób poszukujących pracy z pracodawcami.

          • EUROPEJSKA WYMIANA OZDÓB CHOINKOWYCH

            Szkoła Podstawowa im. Młodych Talentów bierze udział w międzynarodowym projekcie Europejskiej Wymiany Ozdób Choinkowych 🇪🇺🎄. W tegorocznej edycji bierze udział aż 350 szkół z 17 europejskich krajów.

            Europejska Wymiana Ozdób Choinkowych to projekt wymiany kulturowej, w ramach którego dzieci w ciekawy sposób poznają zwyczaje bożonarodzeniowe celebrowane w innych europejskich regionach 🌠. Z jednej strony uczniowie poszerzają swoją wiedzę o różnorodności kultur i wartości europejskich, poznają tradycje naszych bliższych i dalszych sąsiadów, uczą się tolerancji i otwartości. Z drugiej strony natomiast projekt kształtuje poczucie tożsamości narodowej i regionalnej, promuje walory i tradycje regionu i Polski. Dzieci ćwiczą też swoje umiejętności językowe.

    • Partnerzy

      • {#1508} 1
      • {#1508} 2
      • {#1508} 3
      • {#1508} 4
      • Polski Związek Niewidomych- Koło w Dębnie
    • Biuletyn informacji publicznej
    • Librus Synergia
    • Librus Synergia
    • Godziny dzwonków

      Środa 22.01.2025
    • Galeria zdjęć

        brak danych
    • PROGRAMY, PROJEKTY

    • Projekt unijny  "Edukacja równych szans w Gminie Dębno"

    • Librus Synergia
      • Nasza szkoła brała udział w projekcie edukacyjnym pod nazwą

        "Poprawa jakości kształcenia podstawowego w SP nr 1 w Smolnicy"

        od 6 listopada 2017 r.

        do 30 czerwca 2019 r.

    • Librus Synergia
    • Librus Synergia
    • Administratorem danych osobowych jest Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Młodych Talentów w Smolnicy

    • Kalendarz

        brak danych